.

Saturday, January 25, 2014

Plot

Plot |Kronologi |Binaan |Teknik Plot |Monolog |Kejutan | |-Rimpa hendak balik ke Kota |Eksposisi |‘Kau memang dilahirkan di|Tak betul ramalnmu,|Ruzaini lari dari rumah| |Kinabalu terkandas di lapangan|-Rimpa terkandas di lapangan |daerah gelap serba miskin|Noraida. Lebih |dianggap suatu kejutan | |terbang kerana penerbangan |terbang. Ketika Rimpa |ini, Rim. Tapi, bakat kau|setengah jam aku |kerana sebelum itu | |ditunda akibat jerebu. |berkhayal mengenang masa |harus diheret keluar dari|menuggu. Mujurlah |Ruzaini digambarkan | |-Ketika menunggu kapal |lalu, pembaca mendapat |sini. Di luar ada |tiada sesiapa |sebagai watak yang baik| |terbang, Rimpa teringat |gambaran yang lebih jelas |cahaya.’ |menunggu aku di |dan berkali-kali | |ayahnya meininggalkan rumah |tentang beberapa konflik yang|‘maksud abang,aku |KK!’’ desis hatiku |mengatakan bahawa | |selama sepuluh tahun dan ingin|dihadapi oleh Rimpa. |tinggalkan daerah |sendiri. |dirinya tidak akan | |mencara ayah di Nabawan. |Pertengahan |pendalaman ini?’ |Tersenyum cair dan |terpengaruh oleh | |Selain itu, dia teringat akan |Rimpa semakin rumit apabila |Imbas kembali |kaki menapakk |kata-kata para | |suasana ketika dia |dia gagal mencari |‘Ramon, aku tahu siapa |sedikit demi |pendakwah itu | |meninggalkan rumah pada suatu |ayahnya.Ruzaini memang tidak |aku ini. Benar aku tak |sedikit | | |mal am yang dilarang oleh |suka Rimpa me! lanjutkan |sama kepercayaan dan |Saspen | | |emakya. |pelajaran di Kuala Lumpur. |pegangan...If you want to get a full essay, coiffure it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment